تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان فرارسیدن نوروز را تبریک گفت

  • کد خبر : 110692
  • 01 فروردین 1399 - 9:01

در این پیام آمده است: بهار ، حیات مجدد در جان طبیعت است و جوشیدن چشمه های زلال و پاک در امتداد بشریت و عید، پیام آور صلح و دوستی در آینه خوبی ها است. این پیام می‌افزاید: اینک زمین نفسی تازه می کند و تابلویی رنگارنگ را در عمق چشمان جهانیان به تصویر می‌کشد.  […]

در این پیام آمده است: بهار ، حیات مجدد در جان طبیعت است و جوشیدن چشمه های زلال و پاک در امتداد بشریت و عید، پیام آور صلح و دوستی در آینه خوبی ها است. این پیام می‌افزاید: اینک زمین نفسی تازه می کند و تابلویی رنگارنگ را در عمق چشمان جهانیان به تصویر می‌کشد. 

این پیام اضافه می‌کند: امسال که به فرموده مقام معظم رهبری سال “جهش تولید” نامگذاری شده است، ارمغان روزها و سالی پر از خوبی ها و خیر و برکت خواهد بود. سالی که بتوان با تلاش های خستگی ناپذیر ملت ایران، گام‌هایی بلند و استوار در تمام حوزه‌ها برداشت و خصوصا جهش بزرگی در زمینه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، افزایش سهم سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدات داخلی ایجاد کرد.

استاندار لرستان اضافه کرد: اینجانب فرا رسیدن سال یک هزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی را که با نام و نشان امام موسی کاظم (ع) آن راهبر عالم آغاز شد و در طلیعه آن به بعثت رسول اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه مزین شده است، به تمام مردم عزیز استان لرستان تبریک و شادباش می‌گویم.

این پیام می‌افزاید: امید است همراهی و همکاری تمام قد مسئولان و همدلی همیشگی مردم استان در این سال باعث رونق بیش از پیش استان گردد. همچنین جا دارد از مردم فهیم، مدیران پرتلاش، جان‌فشانی کادر بهداشت و درمان -این سفیران عرصه سلامت- و همچنین مساعی اصحاب رسانه در روزهای پایانی سال که سبب شد از پیشرفت بیماری کرونا جلوگیری شود و انشالله به محو آن منجر خواهد شد ؛ تشکر کنم.

استاندار لرستان اضافه کرد: امید است در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقای سطح رفاه مردم و کارآمدتر شدن نظام و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید سالی مملو از موفقیت و بهروزی برای ملت ایران و استان لرستان داشته باشیم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.