تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تخریب ۶۸ خودپرداز بانکی در لرستان بر اثر شست و شوی غیراصولی

  • کد خبر : 110700
  • 01 فروردین 1399 - 10:46

آفتاب‌‌نیوز : بیژن مقدم بیرانوند در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه کارکنان بانکها موظف به نظافت خودپردازها هستند افزود: مردم از شستشوی دستگاهها خودداری کنند. مقدم بیرانوند اظهار داشت : ۵۰ درصد این دستگاههای تخریبی مربوط به بانک ملی می باشد و این در حالی است که در اغتشاشات آبان ماه […]

آفتاب‌‌نیوز :

بیژن مقدم بیرانوند در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه کارکنان بانکها موظف به نظافت خودپردازها هستند افزود: مردم از شستشوی دستگاهها خودداری کنند.

مقدم بیرانوند اظهار داشت : ۵۰ درصد این دستگاههای تخریبی مربوط به بانک ملی می باشد و این در حالی است که در اغتشاشات آبان ماه ۴۲ دستگاه از سیستم بانکی تخریب شد.

تخریب ۶۸ خودپرداز بانکی در لرستان بر اثر شست و شوی غیراصولی

رئیس امور شعب بانک ملی استان با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۵۰ درصد از شعب بانکها فعالیت ندارند ،افزود:بارها اعلام کرده ایم که بانک ها مکلف به نظافت و بهداشتی کردن این دستگاهها می باشند و مردم تنها با دستکش از خودپردازها استفاده کنند و نیازی به مواد ضد عفونی کننده نیست.

وی تصریح کرد: از رسانه ها و مسئولین جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استمداد می طلبیم چرا که ادامه این روند یعنی تخریب صددرصدی دستگاههای خودپرداز استان که با توجه به تحریم قطعات و ممنوعیتی که برای واردات دستگاههای خودپرداز وجود دارد فاجعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=110700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.