تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت‌های فرماندار الشتر و دیگر شایعات کرونایی را تکذیب کرد / مردم به شایعات توجهی نکنند

  • کد خبر : 111366
  • 19 اسفند 1398 - 15:23

    به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی میرملاس ؛ محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران ، به آخرین آمار مبتلایان به کرونا اشاره و اظهار کرد: طبق آخرین آمار از آغاز تاکنون ۱۳۸ مورد ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان را […]

 

 

به گزارش پایگاه خبری ، تحلیلی میرملاس ؛ محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران ، به آخرین آمار مبتلایان به کرونا اشاره و اظهار کرد: طبق آخرین آمار از آغاز تاکنون ۱۳۸ مورد ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان را نیز تا این لحظه ۶ مورد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز از ۶۰۹ نفر در استان نمونه گرفته شده است، افزود: از این تعداد تا این لحظه جواب ۵۰۰ مورد را دریافت شده که ۱۳۸ مورد جواب مثبت بوده است.

نیکبخت تصریح کرد: تا به امروز هیچ گونه سالن ورزشی جهت نگه داری بیماران کرونایی آماده نشده است و بیمارستان‌های استان فعلا ظرفیت خالی دارند.

ایشان با رد به آمار فرماندار الشتر در مورد کشته شده‌های این شهرستان در اثر کرونا، خاظرنشان کرد: تا زمانی که از ازمایشگاه پاستور اعلام نکند که یک فرد در اثر کرونا جان خود را از دست داده آمار غیر واقعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  گفت: آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت ۱۵۱ مورد و از دیدگاه ماه ۱۳۸ نفر بوده این اختلاف آمار ناشی از اشتباهات و تکرار شدن نام افراد است و آمار واقعی همین ۱۳۸ نفر است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=111366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.