تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
34

تشییع پیکر شهیده زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونا در بروجرد

  • کد خبر : 113709
  • 18 مرداد 1399 - 15:51

    یکی از همین جانباختگان ، پرستاری از بروجرد است که امروز هجدهم مرداد ماه ، هموطنان بروجردی پیکر شهیده زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونا بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی(ره) را با حضور امام جمعه و مسئولان این شهرستان و فرمانده هان نظامی و انتظامی تشییع کردند. پیکر شهیده زهرا شیرویه پس از تشییع […]

 

 

یکی از همین جانباختگان ، پرستاری از بروجرد است که امروز هجدهم مرداد ماه ، هموطنان بروجردی پیکر شهیده زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونا بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی(ره) را با حضور امام جمعه و مسئولان این شهرستان و فرمانده هان نظامی و انتظامی تشییع کردند.

پیکر شهیده زهرا شیرویه پس از تشییع از مقابل بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) به گلزار شهدای بروجرد منتقل و در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

 

اهدای هزاران ماسک در روز عید غدیر

از طرفی دیگر،  همزمان با شیوع کرونا و همه گیری آن در کشور و نیز جهان، خیران سلامت در اقصی نقاط کشور مدت هاست که  ماسک و لوازم بهداشتی را بین نیازمندان توزیع می کنند. امروز نیز در شیروان خراسان  شمالی ، خیران سلامت ۲۰ هزار ماسک بین مراکز و مدجویان بهزیستی این شهرستان توزیع کردند.

علاوه بر ماسک های توزیع شده، ۲۰۰ لیتر آب اکسیژنه برای ضدعفونی سطوح، ۲۰ گان، ۴۷ بسته دستکش نایلونی، ۲۵۰ بطری محلول ضدعفونی کننده دست و ۳۰ لیتر محلول ضدعفونی سطوح توسط خیران توزیع شد که ارزش مجموع آن ۳۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

 

برگزاری جشنواره سراسری فیلم و عکس فرصت ها و تهدیدهای کرونا در لرستان

و اما امروز رییس دانشگاه پیام نور لرستان اعلام کرد که  دانشجویان علاقمندان به شرکت درجشنواره کشوری فیلم و عکس فرصت‌ها و تهدیدهای کرونا آثار خود را تا ۳۱ مردادماه جاری  به نشانی film.pnu.ac.ir ارسال کنند . از قرار معلوم این جشنواره با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه رییس این دانشگاه اشاره ای به زمان برگزاری جشنواره نکرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=113709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.