تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

بیکاری در لرستان مردم را به سختی و رنج انداخته است

  • کد خبر : 113724
  • 20 مرداد 1399 - 2:57

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ محمودوند در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت ،اظهار کرد: بیکاری در استان لرستان مردم را به سختی و رنج انداخته و حقوق زنان طبق تبصره یک اصل ۲۱ قانون اساسی رعایت نمی شود. نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ محمودوند در نشست علنی  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت ،اظهار کرد: بیکاری در استان لرستان مردم را به سختی و رنج انداخته و حقوق زنان طبق تبصره یک اصل ۲۱ قانون اساسی رعایت نمی شود.

نماینده مردم شریف خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ساز و کار شناسایی افراد نیازمند به مشاغل خانگی فراهم است، افزود: بانوان منطقه زنان شرافتمندی هستند که برای تامین نان سفره خالی کودکان یتیم خود تلاش می کنند و بهزیستی و کمیته امداد مشکلات آن ها را برطرف نمی‌کند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه باید تعهد ، تخصص و وجدان‌کاری سرلوحه اموراتمان باشد، گفت: در حوزه معیشتی آسیب پذیر هستیم و علت توهین به مقدسات در فضای مجازی فقر و بیکاری است که باید برطرف شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=113724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.