تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کارگا تولید ماسک در خرم‌آباد بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 117488
  • 10 دی 1399 - 9:23

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ عبدالمجید کشوری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با بهره برداری از خط تولید نیمه صنعتی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد، ظرفیت تولید ماسک سه لایه در زندان های استان به بیش از هشت هزار عدد در روز افزایش یافته و زمینه اشتغال ۱۰ […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ عبدالمجید کشوری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با بهره برداری از خط تولید نیمه صنعتی در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد، ظرفیت تولید ماسک سه لایه در زندان های استان به بیش از هشت هزار عدد در روز افزایش یافته و زمینه اشتغال ۱۰ مددجو فراهم شده است.

وی افزود: در دوران جدید تحول زندان ها که توسعه برنامه های اشتغالزا و مهارت آموزی، به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها در حال پیگیری است بخش خصوصی می تواند نقش موثری ایفا کند.

وی اظهار داشت: توسعه اشتغال همواره به عنوان یک اصل مهم در همه جوامع، موضوعی چالش برانگیز و اساسی بوده است چراکه ارتقای توان افراد از طریق فراهم ساختن زیرساخت های پایدار منجر به رشد اقتصادی یک مجموعه می شود.

مدیرکل زندان های لرستان افزود: باتوجه به اینکه بیکاری یکی از عوامل بزه و ارتکاب جرم از سوی مجرمان است، این سازمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توانست اقدامات مطلوبی در خصوص حرفه آموزی و اشتغال زندانیان به صورت مستقل و یا از طریق فراهم ساختن زمینه حضور بخش خصوصی انجام دهد.

کشوری با اشاره به سند تحول دستگاه قضا تصریح کرد: اهمیت بازپروری زندانی و فراهم ساختن شرایط لازم برای اصلاح و جامعه پذیری او بسیار مورد توجه قرار دارد.

وی  ضمن دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح های اشتغال زا ویژه زندان ها ادامه داد: رویکرد جدید قوه قضاییه و سازمان زندان ها به گونه ای طراحی شده است که همه زمینه های لازم ازجمله نیروی انسانی و فضای فیزیکی مناسب را به منظور حضور کارآفرینان و صنعتگران برای اجرای پروژه های اشتغالزایی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد تحقق اشتغال ۵۰ درصدی زندانیان محکوم در زندان های لرستان باشیم.

گفتنی است اشتغالزایی برای ۲۳ درصد محکومان استان از ابتدای سالجاری تاکنون محقق شده است و تا پایان سال نیز به حدود ۲ برابر افزایش می یابد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.