تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۶۰ سایت ارتباطی امسال در لرستان بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 117490
  • 10 دی 1399 - 9:57

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ شهاب حیدری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: با انجام عملیات‌ پایش فرکانسی توسط کارشناسان این اداره کل، نقاطی از مناطق روستایی و محروم استان با ضعف پوشش ارتباطی و یا فاقد سیگنال شناسایی شدند. وی اظهار داشت: […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ؛ شهاب حیدری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: با انجام عملیات‌ پایش فرکانسی توسط کارشناسان این اداره کل، نقاطی از مناطق روستایی و محروم استان با ضعف پوشش ارتباطی و یا فاقد سیگنال شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: مراتب جهت دسترسی مردم این مناطق به شبکه‌های ارتباطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام و در نهایت ۶۰ سایت برای آنها در نظر گرفته شد که تا پایان سال‌جاری با هدف  اتصال تمامی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات، تامین اینترنت پرسرعت و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی به بهره‌برداری می رسند.

حیدری گفت: از این تعداد سهم مشخص شهرستان خرم آباد هشت، بروجرد ۶ و دورود سه سایت است و مابقی نیز در مکان های مختلف نصب و راه اندازی می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با بیان اینکه ۲۶ سایت از  مجموع ۶۰ سایت دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی هستند تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های USO و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خدمات قابل توجهی با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم این مناطق  و کاهش شکاف دیجیتال انجام شده است .

تاکنون از ۲هزار و ۸۶۱ روستای این استان، ۲ هزار و ۵۷۸ روستا به‌صورت کامل از شبکه‌های ارتباطی بهره‌مند شده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.