تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ضرورت تلاش برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال در لرستان

  • کد خبر : 117510
  • 11 دی 1399 - 1:04

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا، اظهار داشت: هر شغلی در کشور ایجاد شود، تیری به سمت دشمن پرتاب شده و به هدف می رسیم. وی، گفت: یکی از اهداف برپایی جمهوری اسلامی رسیدن به استقلال در همه عرصه‌ها از جمله […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا، اظهار داشت: هر شغلی در کشور ایجاد شود، تیری به سمت دشمن پرتاب شده و به هدف می رسیم.

وی، گفت: یکی از اهداف برپایی جمهوری اسلامی رسیدن به استقلال در همه عرصه‌ها از جمله استقلال اقتصادی است، در منظومه اقتصادی امام (ره) تکیه بر دانش دانشمندان ایران اسلامی و بهره گیری از منابع طبیعی داخلی راه رسیدن به استقلال اقتصادی است در این بیش از ۴۱ سال خصوصاً سال‌های اخیر دشمن تمام توان، ابزارها و روش‌های خود را به کار گرفته است تا مردم ما به استقلال اقتصادی دسترسی پیدا نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه‌داد: دشمن می‌خواهد تلاش کند جمهوری اسلامی را ناتوان جلوه دهد و سعی دارد بگوید که نمی‌توانیم با دانش داخلی کشور را اداره کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی، افزود: هدف دشمن تخریب اقتصاد و هدف ما سازندگی اقتصاد است و باید با تلاش مضاعف، سازندگی اقتصادی را فراهم کنیم.

وی، گفت: در حقیقت یک هماوردی با دشمن در حوزه اقتصاد داریم و به یاری خدا و با اتکا به ظرفیت داخلی پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: دشمن می‌خواهد جمهوری اسلامی را ناتوان جلوه دهد و سعی دارد تبلیغ کند که ملت ایران نمی‌تواند با دانش داخلی کشور را اداره کند. اما آنچه امروز از کارخانه داروسازی بایر افلاک مشاهده کردم، این بود که با تکیه بر منابع ملی و توان و دانش می‌توانیم سازندگی اقتصادی را فراهم آوریم.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه تلاش در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال تیری به سمت دشمن است که به هدف می‌نشیند، افزود: مجموعه‌های فعال در کشور در خدمت استقلال مردم هستند و رشد دانشمندان مایه سرافرازی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.