تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماهنگ صلح و امنیت در لرستان تولید شد

  • کد خبر : 117546
  • 12 دی 1399 - 7:20

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس  “محمد جواد محمدی” روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و به وجود آوردن صلح و امنیت در منطقه و معرفی شخصیت ایشان به عنوان یک الگو نماهنگ صلح و امنیت توسط مربیان کانون لرستان تهیه و در […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس  “محمد جواد محمدی” روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم و به وجود آوردن صلح و امنیت در منطقه و معرفی شخصیت ایشان به عنوان یک الگو نماهنگ صلح و امنیت توسط مربیان کانون لرستان تهیه و در فضای مجازی منتشر شدند.

به گفته وی همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، برنامه های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان لرستان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: در اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی سعی شده است که کودکان و نوجوان عضو کانون لرستان با رشادت ها، ایثارگری ها، مهربانی، شجاعت، تدبیر، عطوفت، صلابت و عروج سردار دلها بیشتر آشنا شوند.
محمدی همچنین گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری استان دلنوشته های خود را برای سردار دلها می نویسند و نقاشی های خود را با موضوع شهادت این شهید والا مقام ترسیم می کنند.
۱۷ مرکز فرهنگی هنری ثابت با بیش از ۴۰ هزار عضو، هفت کتابخانه سیار و ۲ مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در لرستان فعال است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.