تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

وضعیت زرد کرونایی در لرستان نتیجه تلاش های کادر درمان است

  • کد خبر : 117562
  • 12 دی 1399 - 14:13

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا و رسیدن به وضعیت زرد نتیجه همدلی و همراهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به مقررات ستاد ملی و استانی کرونا حاصل شده است که امیدواریم […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس ، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا و رسیدن به وضعیت زرد نتیجه همدلی و همراهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به مقررات ستاد ملی و استانی کرونا حاصل شده است که امیدواریم با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و حذف دورهمی های آسیب زا به حالت سفید برگردیم.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۰ ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور می گذرد و کادر درمان، پزشکان و پرستاران و دانشگاه های علوم پزشکی، شبکه های بهداشتی و درمان، سازمان ها و دستگاه های مختلف، گروه های جهادی تلاش شبانه روزی در مقابله با این ویروس داشتند.

امام جمعه خرم آباد افزود: انسان در مسیر زندگی در معرض انتخاب های متفاوتی قراردارد و کسی می تواند با موفقیت به مقصد برسد که انتخاب های  درست و اصولی داشته باشد و تعالیم و آموزه های الهی انتخاب های صحیح را به ما نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بلندی و مقام در تواضع و فروتنی قراردارد و مردم نباید این مقام و منزلت را در تکبر جستجو کنند، ادامه داد: در طول تاریخ معاصر نیز افرادی از سران کشورهای مختلف با تکبر و غرور سرنگون شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی نماز و راز و نیاز با معبود در شب، قناعت، علم و دانش ،لقمه حلال راه اجابت دعا و رستگاری است، ادامه داد: دنیا مزرعه آخرت است و راحتی و آسایش در سرای دیگر و آخرت است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.