تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

رشد معدل دانش آموزان لرستانی در دو سال اخیر

  • کد خبر : 117628
  • 14 دی 1399 - 10:08

    نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با میرملاس، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش لرستان طی دو سال اخیر در حوزه رشد نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی رشد بسیار خوبی داشته است. وی بابیان در سال ۹۸ باوجود درگیر شدن دانش آموزان مناطق زیادی در لرستان با این پدیده تخریب‌گر استان دوم کشور در حوزه رشد […]

 

 

نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با میرملاس، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش لرستان طی دو سال اخیر در حوزه رشد نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی رشد بسیار خوبی داشته است.

وی بابیان در سال ۹۸ باوجود درگیر شدن دانش آموزان مناطق زیادی در لرستان با این پدیده تخریب‌گر استان دوم کشور در حوزه رشد نمرات نهایی سال سوم دبیرستان بودیم، افزود: این رشد در سال ۹۸ حدود ۱۷ صدم بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان بیان کرد: در امتحانات نهایی خرداد ۹۹ نمرات نهایی دانش آموزان در سراسر کشور ۰.۰۷ رشد داشته است که این آمار در لرستان ۴۷ صدم بود.

بازگیریان با اشاره به اینکه این میزان رشد نمرات نهایی در لرستان بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته در حوزه پوشش تحصیلی نسبت به سال گذشته آن رشد ۸۱ صدم  درصدی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: نرخ گذر دانش آموزان از پایه نهم متوسطه به پایه دهم در لرستان ۹۲/۲۸ درصد  است که نسبت به سال گذشته ۱/۴۸ درصد رشد داشته است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.