تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مدیران لرستان برای جذب تسهیلات ماده ۱۸ و ۵۶ قانون الحاقی تلاش مضاعف داشته باشند

  • کد خبر : 117672
  • 16 دی 1399 - 0:26

  به گزارش میرملاس ؛ دکتر یحیی ابراهیمی در حاشیه جلسه شورای اداری سلسله و دلفان که در فرمانداری نورآباد برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا، از عدم توجه به زیرساخت‌های این دو شهرستان و وجود موانع توسعه در گذشته انتقاد کرد و افزود: رفع این موانع و مشکلات با اهتمام ویژه مجمع نمایندگان و […]

 

به گزارش میرملاس ؛ دکتر یحیی ابراهیمی در حاشیه جلسه شورای اداری سلسله و دلفان که در فرمانداری نورآباد برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا، از عدم توجه به زیرساخت‌های این دو شهرستان و وجود موانع توسعه در گذشته انتقاد کرد و افزود: رفع این موانع و مشکلات با اهتمام ویژه مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ضروری است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه بتواند موانع را مرتفع و  به سرعت توسعه در لرستان و به ویژه دو شهرستان سلسله و دلفان شتاب دهند باید از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای قانونی موجود در کشور مانند تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق  استفاده کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برای جذب تسهیلات ماده ۱۸ و۵۶ قانون الحاقی برای پروژه‌های نیمه‌تمام استان تلاش و اهتمام ویژه داشته باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیران منتظر نباشند که اعتباری برای پروژه از مرکز اختصاص یابد بلکه آنان باید با هماهنگی‌های لازم با مدیریت ارشد استان و نمایندگان نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مملکت قطعا دستگاهی موفق خواهد بود که برای جذب اعتبارات پیگیرتر و پای کار باشد.

وی عنوان کرد: با این وضعیت اعتبارات قطره چکانی در استان افتتاح یک پروژه سالیان سال به طول می‌انجامد و بارقه امید مردم از بین می‌رود و منجر به نارضایتی آنان از عملکرد مدیران خواهد شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع  اجرای شهرک‌های صنعتی در شهرستان های سلسله و دلفان تاکید کرد و یادآور شد: عدم پیگیری برخی مدیران برای رفع مشکلات مردم راضی کننده نیست.

وی گفت: رسیدن به توسعه پایدار در استان و شهرستان‌های سلسله و دلفان همت مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی، مجمع نمایندگان، حمایت از بخش خصوصی را می‌طلبد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.