تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

رتبه پنجمی تیم قایقرانی لرستان در لیگ برتر

  • کد خبر : 117676
  • 16 دی 1399 - 0:39

  سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با میرملاس  اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام دوشنبه ۱۵ دی ماه به‌صورت رفت و برگشت در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که تیم لرستان با ۴۷ امتیاز پنجم شد و در لیگ برتر باقی ماند. وی ادامه داد: صبح دور رفت برگزار شد که ما دو مقام سومی […]

 

سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با میرملاس  اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام دوشنبه ۱۵ دی ماه به‌صورت رفت و برگشت در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که تیم لرستان با ۴۷ امتیاز پنجم شد و در لیگ برتر باقی ماند.

وی ادامه داد: صبح دور رفت برگزار شد که ما دو مقام سومی و یک چهارمی کسب کردیم.

حاجی‌زاده افزود: در کانو ۵۰۰ متر سبحان بیرانوند و در کایاک ۱۰۰۰ متر ابوالفضل درجزی هر دو سوم شدند و ۴ در ۲۰۰ متر چهارم شدیم.

سرپرست تیم ناتریور سام لرستان اضافه کرد: مسابقات برگشت هم بعد از ظهر برگزار شد که ابوالفضل درجزی در کایاک ۵۰۰ متر دوم و در کانو ۵۰۰ متر سوم سبحان بیرانوند سوم شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه نخستین فصل حضور تیمی از لرستان در لیگ برتر قایقرانی بود از کسب این نتایج راضی هستیم و همین‌که سال آینده هم در لیگ برتر با بهترین‌های ایران رقابت می‌کنیم و به زیرگروه سقوط نکردیم نتیجه خوبی برای ماست.

حاجی‌زاده گفت: علاوه بر درجزینی و بیرانوند دو ورزشکار تیم، جا دارد از پژمان زرینی سرمربی تیم هم تشکر کنم که با حداقل‌ها نتایج خوبی کسب کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.