تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ساماندهی کودکان کار در خرم‌آباد

  • کد خبر : 117685
  • 16 دی 1399 - 8:20

    ناصر کاکی امروز در گفت‌وگو با میرملاس ، اظهار داشت: کودکان کار طی سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از مشکلات اجتماعی در استان مطرح‌شده است البته مردم بایستی به این نکته توجه کنند که کودک کار با کودک خیابانی تفاوت دارد. وی بابیان اینکه کودکان خیابانی اکثراً دارای والدینی معتاد بوده و هیچ‌گونه سرپناهی […]

 

 

ناصر کاکی امروز در گفت‌وگو با میرملاس ، اظهار داشت: کودکان کار طی سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از مشکلات اجتماعی در استان مطرح‌شده است البته مردم بایستی به این نکته توجه کنند که کودک کار با کودک خیابانی تفاوت دارد.

وی بابیان اینکه کودکان خیابانی اکثراً دارای والدینی معتاد بوده و هیچ‌گونه سرپناهی ندارند و توسط افراد سودجو مورد سو استفاده قرار می‌گیرند، افزود: اما کودکان کار اغلب دارای خانه و خانواده بوده اما به علت مشکلات اقتصادی و با توجه به ارزان بودن دستمزد آنان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مسئول ستاد ساماندهی متکدیان فرمانداری خرم‌آباد بیان کرد: کاکی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: اطلاعات این کودکان پس از جمع‌آوری در ستاد ساماندهی متکدیان فرمانداری ثبت و برای ساماندهی به بهزیستی تحویل داده می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.