تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

میزبانی لرستان در رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور

  • کد خبر : 117725
  • 18 دی 1399 - 0:50

  سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با میرملاس ، اظهار کرد: مسابقات دو صحرانوردی کشور اوایل بهمن‌ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد. سپهوند گفت: برای میزبانی هرچه بهتر مسابقات، جلسه هم‌اندیشی را با حضور پیشکسوتان دوومیدانی، […]

 

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با میرملاس ، اظهار کرد: مسابقات دو صحرانوردی کشور اوایل بهمن‌ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

سپهوند گفت: برای میزبانی هرچه بهتر مسابقات، جلسه هم‌اندیشی را با حضور پیشکسوتان دوومیدانی، قهرمانان و جمعی از ورزشکاران استان برگزار کرده‌ایم که بازهم در میزبانی سربلند باشیم.

مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به اینکه لرستان سابقه خوبی در دوهای استقامت و نیمه‌استقامت دارد و با توجه به شرایط توپوگرافی استان، سعی می‌شود مکان مناسبی برای برگزاری رقابت‌ها انتخاب شود.

وی یادآور شد: با توجه به استانداردهای فدراسیون دوومیدانی، مسیر می‌تواند چمن، شن، خاک و در نهایت آسفالت باشد و با توجه به شرایطی که در استان وجود دارد بهترین مکان با چشم‌انداز بسیار زیبا را انتخاب می‌کنیم.

سپهوند خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز رقابت‌های دختران و پسران قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود را در مواد مختلف در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار کردیم و فدراسیون از شرایط میزبانی بسیار راضی بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=117725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.