تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم/ درصدد پیشرفت بوکس هستیم

  • کد خبر : 118358
  • 19 بهمن 1399 - 8:35

مرتضی سپهوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بوکس ماه آینده به میزبانی اراک و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و برای حضور در این مسابقات برنامه‌ریزی کاملی داشته‌ایم. وی ادامه داد: تیمی بسته‌ایم که مدعی اصلی عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف حدود ۷۰ درصد تیم مشتزنان […]

مرتضی سپهوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر بوکس ماه آینده به میزبانی اراک و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و برای حضور در این مسابقات برنامه‌ریزی کاملی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تیمی بسته‌ایم که مدعی اصلی عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف حدود ۷۰ درصد تیم مشتزنان بومی(لرستانی)، چند ملی‌پوش و دو بوکسور خارجی هستند. در هر دیدار می‌توانیم از سه ملی‌پوش و دو بوکسور خارجی استفاده کنیم.

سپهوندی با بیان اینکه دو هدف کوتاه و بلندمدت داریم، تصریح کرد: ابتدا به دنبال این هستیم که پایه بوکس لرستان قوی‌تر شود و سپس با توجه به اینکه مشتزنان خارجی از بهترین‌های اوزان خودشان هستند به پیشرفت بوکس کشور و لرستان کمک کنند.

سرمربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تاکید کرد: این دو بوکسور اهل ازبکستان و بلاروس هستند که فوق‌العاده فنی بوده و از این فرصت بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

وی بیان کرد: حضور این مشتزنان در کشورمان و مبارزه و تمرین با بوکسورهای داخلی قطعاً مثمرثمر خواهد بود.

سپهوندی گفت: تفکر حرفه‌ای پشت باشگاه خصوصی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد است و ما نیز سعی می‌کنیم در راستای این اهداف گام برداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.