تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

هیچ پلی در اثر بارندگی‌های اخیر در لرستان تخریب نشده است

  • کد خبر : 118595
  • 01 اسفند 1399 - 0:22

عباس شرفی ۳۰ بهمن‌ماه، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شرق و شمال و بارش شدید باران در مرکز و جنوب استان طی شبانه‌روز اخیر، خوشبختانه هیچ یک از پل‌های موقت موجود در محور خرم‌آباد- پل‌دختر دچار خسارت نشده است. وی تصریح کرد: فقط خاک‌ریزهای موقت پران پرویز، حیات الغیب و چم دیوان […]

عباس شرفی ۳۰ بهمن‌ماه، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شرق و شمال و بارش شدید باران در مرکز و جنوب استان طی شبانه‌روز اخیر، خوشبختانه هیچ یک از پل‌های موقت موجود در محور خرم‌آباد- پل‌دختر دچار خسارت نشده است.

وی تصریح کرد: فقط خاک‌ریزهای موقت پران پرویز، حیات الغیب و چم دیوان که به‌عنوان راه دسترسی موقت مورد استفاده قرار می‌گرفت دچار خسارت شده که با توجه به وجود راه جایگزین مشکلی در تردد به وجود نیامده است و به‌زودی عملیات احیای خاک‌ریزها انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پل ارتباطی شهر سراب دوره به ویسیان به طول ۱۶۸ متر بانام شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان جایگزین پل چم دیوان توسط راه و شهرسازی استان در حال ساخت است و در حال حاضر در مرحله اجرای شمع‌ها قرار دارد که با بهره‌برداری از این پل مشکل مردم منطقه مرتفع خواهد شد.

شرفی اضافه کرد: راهداران از عصر سه‌شنبه در تمام محورها و راهدارخانه‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و مشغول برف‌روبی، مدیریت تردد و کمک به مردم هستند.

وی بیان کرد: در صورت تأمین ۸۰ میلیارد تومان اعتبار، پل‌های نیمه‌تمام هرچه سریع‌تر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و نگرانی‌های ناشی از سیل و قطع راه ارتباطی روستاها به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.