تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۱۱۴ طرح عمران روستایی در بخش مرکزی دلفان اجرا شد

  • کد خبر : 118605
  • 01 اسفند 1399 - 7:08

“مصطفی آوختی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح‌ها شامل هشت هزار متر زیرسازی و آسفالت معابر، ۹ هزار متر جدول گذاری و احداث کانال، احداث ۲۵ پل ارتباطی، رفع نقاط حادثه خیز و مشارکت در ساخت مدارس، غسالخانه و مساجد است که در بیش از ۶۰ روستای بخش مرکزی توسط دهیاری‌ها اجرایی شده اند. وی افزود: […]

“مصطفی آوختی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح‌ها شامل هشت هزار متر زیرسازی و آسفالت معابر، ۹ هزار متر جدول گذاری و احداث کانال، احداث ۲۵ پل ارتباطی، رفع نقاط حادثه خیز و مشارکت در ساخت مدارس، غسالخانه و مساجد است که در بیش از ۶۰ روستای بخش مرکزی توسط دهیاری‌ها اجرایی شده اند.

وی افزود: همچنین امسال بیش از ۳۸۰ هزار متر مربع معابر اصلی روستاهای بخش مرکزی دلفان آسفالت شده است.

آوختی با بیان اینکه تمامی روستاهای بخش مرکزی دلفان از نعمت برق بهره‌مند هستند اظهار داشت: ۸۵ درصد روستاهای این بخش گازرسانی شده و تنها ۱۵ روستا از منطقه میربگ جنوبی گازرسانی نشده که در دست اقدام است.

بخشدار مرکزی دلفان تعداد روستاهای این بخش را ۱۶۲ روستا با ۴۰ هزار نفر جمعیت برشمرد و گفت: این بخش ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری از جمله بقعه امامزاده محمد زید (ع)، آبشارهای خسلگه و سوله و روستای نمونه گردشگری سرمرنگ دارد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.