تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

انسداد ورودی پلدختر از سمت جنوب

  • کد خبر : 118703
  • 04 اسفند 1399 - 9:47

حسن رضائیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت این شهرستان در بحث کرونا زرد بوده و خیلی باید مراقب باشیم که اوضاع بدتر از این نشود. وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تست نزدیک به ۳۰۰۰ مبتلا در این شهرستان مثبت بوده است. رضائیان به اوضاع کرونا در استان خوزستان اشاره […]

حسن رضائیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت این شهرستان در بحث کرونا زرد بوده و خیلی باید مراقب باشیم که اوضاع بدتر از این نشود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون تست نزدیک به ۳۰۰۰ مبتلا در این شهرستان مثبت بوده است.

رضائیان به اوضاع کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به مجاورت پلدختر با این استان، ورودی‌ها را از سمت جنوب مسدود کرده‌ایم و نظارت ویژه‌ای روی این کار انجام می‌شود.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: متاسفانه کرونای انگلیسی و جهش‌یافته در برخی استان‌ها شیوع پیدا کرده و برای جلوگیری از افزایش مبتلایان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم.

وی تاکید کرد: نباید به هیچ وجه این ویروس منحوس را دست کم بگیریم چرا که نشان داده خیلی سریع می‌تواند جمع کثیری را مبتلا و وضعیت هر استان یا شهرستان را تغییر دهد.

رضائیان گفت: انتظار داریم که مردم همچنان از برگزاری مراسم عزا و عروسی با حضور جمع کثیری از مردم امتناع کنند و با فاصله‌گذاری اجتماعی مانع گسترش این ویروس شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.