تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

حضور در انتخابات ۱۴۰۰ یک وظیفه است

  • کد خبر : 118706
  • 04 اسفند 1399 - 10:57

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا مسعود کریمی بیرانوند روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: کارگروه یاوران اصلح با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح پایه گذاری شد و در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی عملکرد به نسبت مطلوب […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا مسعود کریمی بیرانوند روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: کارگروه یاوران اصلح با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح پایه گذاری شد و در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی عملکرد به نسبت مطلوب و رضایت بخشی داشت.

 وی افزود: این کارگروه از سوی تشکل اسلامی دانشجویان و دانش‌آموختگان لرستان که قدمت ۳۰ ساله در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد پایه گذاری شده است و تلاش دارد بتواند زمینه ورود افراد اصلح، کارآمد و انقلابی را برای خدمت رسانی مهیا کند.

دبیر کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح لرستان بیان کرد: تیم تخصصی این کارگروه متشکل از جوانان صاحب‌نظر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و اقتصادی گرد هم آمده است و تلاش دارد در انتخابات آتی شورای شهر صلاحیت های فردی، تخصصی و کاری کاندیدای شورای را به طور دقیق و هوشمندانه بررسی و در نهایت افراد اصلح را به مردم معرفی کند.

کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه همواره بخشی از انتقادات و نارضایتی های عمومی، ناشی از عملکرد شورای اسلامی شهرها بوده است، گفت: این کارگروه پروژه‌هایی طراحی کرده است تا بعد از طی مراحل مختلف، کاندیداها را مورد ارزیابی و پایش قرار دهد و در نهایت برای شرکت در انتخابات، حمایت و همراهی لازم را خواهد داشت.

وی بیان کرد: وظیفه اصلی این کارگروه در درجه اول کار علمی و فرهنگ سازی برای مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات است، بنابراین ستاد انتخاباتی یاوران اصلح از اکنون و بدون تبلیغ برای کاندیدای خاصی شروع به فعالیت و تنها در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی اسامی نامزدهای اصلح را اعلام می کند.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۰ حضور جدی و موثری خواهیم داشت گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و دیگر شهرستان های استان با نگاه دقیق و علمی خواهد بود.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

لرستان با ۱۱ شهرستان دارای ۹ حوزه انتخابیه است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.