تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

۲هزار و ۸۰ شغل تعاونی در لرستان تثبیت شد

  • کد خبر : 118780
  • 08 اسفند 1399 - 7:20

“علی آشتاب” روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد نیروی شاغل مربوز به ۲۴ واحد تولیدی استان بوده که با پیگیری های لازم در خصوص مشکلات بیمه، مالیات و بدهی های بانکی آنها انجام شد. وی تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان بالا است و جمعیت جویای کار قابل توجهی داریم بنابراین […]

“علی آشتاب” روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد نیروی شاغل مربوز به ۲۴ واحد تولیدی استان بوده که با پیگیری های لازم در خصوص مشکلات بیمه، مالیات و بدهی های بانکی آنها انجام شد.

وی تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان بالا است و جمعیت جویای کار قابل توجهی داریم بنابراین حفظ کارخانجات و واحدهای موجود یک اولویت مهم به شمار می رود تا بتوان با تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز، آنها را فعال نگه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین گفت: ۹۸۷ نفر امسال موفق شدند از طریق ۱۸مرکز کاریابی غیردولتی استان در واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شاغل شوند.

آشتاب ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۴۷۶ نفر در مراکز کاریابی غیردولتی استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یکهزار و ۲۶۲ نفر مرد و یکهزار و ۲۱۴ نفر زن بوده‌اند.

وی اظهار داشت: از مجموع کل متقاضیان، ۹۸۷ جویای کار شامل ۴۳۴ زن و ۵۵۳ مرد در بخش‌های خدمات، صنعت، خدمات، بخش خصوصی و تعاونی های استان به کار گرفته شدند.

وی عنوان کرد: بیشترین افرادی که در مراکز کاریابی استان ثبت نام کردند در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال قرار داشتند و فراوانی مدرک تحصیلی کارشناسی در بین این افراد بیشتر بود.

۲ هزار و ۸۶۷ شرکت تعاونی فعال در لرستان وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر را فراهم کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.