تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سرپرست کمیته موی‌تای لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 118783
  • 08 اسفند 1399 - 9:56

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از روز جمعه ایرنا، رییس‌ هیات انجمن های ورزشی لرستان در آیین معارفه سرپرست کمیته موی تای استان گفت: موی تای از جمله رشته های پرطرفدار در جامعه ورزش لرستان و هیات انجمن های ورزشی است که بر این اساس و در راستای توسعه هرچه بیشتر این […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از روز جمعه ایرنا، رییس‌ هیات انجمن های ورزشی لرستان در آیین معارفه سرپرست کمیته موی تای استان گفت: موی تای از جمله رشته های پرطرفدار در جامعه ورزش لرستان و هیات انجمن های ورزشی است که بر این اساس و در راستای توسعه هرچه بیشتر این رشته ، اقدام به معرفی سرپرست جدید کمیته موی تای استان نمودیم.

مهدی سلاطی افزود: در این راستا سید حمید موسوی که سابقه مربیگری تیم ملی را در کارنامه خود دارد، بعنوان سرپرست جدید کمیته موی تای استان معارفه شد.

وی ادامه داد: موسوی بیش از ۲۰ سال سابقه در ورزش و رشته موی تای دارد و امید می رود با این انتصاب سطح کمی و کیفی فعالیتهای موی تای استان ، افزایش یاید.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های غلامرضا کردعلیوند مسوول سابق کمیته موی تای استان نیز بیان کرد: آقای کردعلیوند نیز به عنوان مشاور و عضو کمیته فنی هیات استان، با هیات فعالیت خواهند داشت.

موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است، مبارزات آن به صورت فول کنتاکت و در رینگ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.