تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تعریف خطوط جایگزین انتقال گاز در شهرها و صنایع بزرگ لرستان

  • کد خبر : 118795
  • 09 اسفند 1399 - 7:52

کرم گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به سیل سال گذشته در استان و اینکه تعدادی از زیرساخت‌های گاز در بخش توزیع و تغذیه در شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، معمولان و پلدختر آسیب جدی دیدند، ما نقاطی که آسیب دیدند و احساس کردیم در آینده دچار آسیب خواهند شد را شناسایی کردیم که […]

کرم گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به سیل سال گذشته در استان و اینکه تعدادی از زیرساخت‌های گاز در بخش توزیع و تغذیه در شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، معمولان و پلدختر آسیب جدی دیدند، ما نقاطی که آسیب دیدند و احساس کردیم در آینده دچار آسیب خواهند شد را شناسایی کردیم که تاکنون بیش‌از ۴۵۰ نقطه شناسایی و کار مقاوم‌سازی انجام شده است.

وی ادامه داد: ما CGS ورودی شهر پلدختر را به طور کامل جابجا کردیم و همینطور خط تغذیه شهر معمولان را مقاوم‌سازی و بازسازی و تعویض خط را به طور کامل انجام دادیم.

گودرزی افزود: همچنین در ورودی شهر معمولان برای شرایط بحران یک خط جایگزین قرار دادیم که اگر خط اصلی آسب دید بتوانیم از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در جریان سیل خط لوله انتقال گاز شهر سپیددشت آسیب دیده بود که ترمیم و مقاوم سازی را نیز در این خط انجام دادیم.

وی تأکید کرد: ما سعی کردیم برای این‌که از پایداری تأمین گاز اطمینان داشته باشیم در خیلی از شهرهای استان و صنایع مهم خطوط جایگزین تعریف کنیم.

گودرزی عنوان کرد: برای شهرها و صنایع مهم گاز را از دو نقطه تأمین می‌کنیم که اگر یک نقطه دچار آسیب شد بتوانیم از نقطه دوم گاز منطقه را تأمین کنیم.

انتتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.