تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۱۶۰۰ مشترک در لرستان از تکنولوژی جدید FTTH استفاده می‌کنند

  • کد خبر : 118803
  • 09 اسفند 1399 - 9:02

  نبی‌الله شمسی‌فر با اشاره به اینکه مردم لرستان با تلفن ثابت آشتی کنند، اظهار کرد: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی رسانه باید فرهنگ استفاده تلفن ثابت در جامعه نهادینه شود. وی با بیان اینکه مخابرات به عنوان یک شرکت بورسی امانتدار پول و سهم مردم است، تصریح کرد: به لحاظ توجیهات فنی […]

 

نبی‌الله شمسی‌فر با اشاره به اینکه مردم لرستان با تلفن ثابت آشتی کنند، اظهار کرد: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی رسانه باید فرهنگ استفاده تلفن ثابت در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مخابرات به عنوان یک شرکت بورسی امانتدار پول و سهم مردم است، تصریح کرد: به لحاظ توجیهات فنی و اقتصادی دستمان باز نیست که سرمایه‌گذاری در بخشی انجام دهیم که از آن هیچ استفاده‌ای از آن نشود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: این اختیار را نداریم که سرمایه و پول مردم را در جایی هزینه کنیم که هیچ توجیه‌ای ندارد.

شمسی فر بیان کرد: در حوزه تلفن ثابت برنامه‌های در نظر گرفته در آینده توسعه شبکه  تلفن ثابت بر بستر سیم مسی نیست بلکه باید تکنولوژی روز را که همان اتصال منازل به شبکه فیبر نوری  یا تحت عنوان FTDH  است باید انجام شود.

وی گفت: در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز توسعه  تکنولوژی بر بستر فیبر نوری  آغاز شده و در حال انجام است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه تلاشمان این است که سایر شهرهای استان نیز به این تکنولوژی روز مجهز کنیم، بیان کرد: در حال حاضر ۷۰۰۰ امکانات و پورت FTTH در استان ایجاد شده و ۱۶۰۰ مشترک FTYH  در لرستان داریم که از این تکنولوژی جدید در منزل استفاده می‌کنند.

شمسی فر با اشاره به اینکه با استفاده از FTTH  می توان چندین خط تلفن تحت مالکیت خود در یک منزل مسکونی داشته باشید، عنوان کرد:  محدودیت پهنای باند در اتصال به اینترنت از طریق FTTH از بین می‌رود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.