تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

اخذ مجوز ساخت دانشکده بهداشت در لرستان

  • کد خبر : 119051
  • 23 اسفند 1399 - 6:48

دکتر محمدرضا نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بیمارستان‌های دولتی شهدای عشایر، شهید رحیمی، عسلیان و تامین اجتماعی دستگاه سونوگرافی وجود دارد. وی گفت: در بیمارستان‌های خصوصی ایران، توحید و شفا نیز سونوگرافی وجود دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۰ تا مطب متخصص رادیولوژی در خرم‌آباد فعال هستند که دارای دستگاه […]

دکتر محمدرضا نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بیمارستان‌های دولتی شهدای عشایر، شهید رحیمی، عسلیان و تامین اجتماعی دستگاه سونوگرافی وجود دارد.

وی گفت: در بیمارستان‌های خصوصی ایران، توحید و شفا نیز سونوگرافی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۰ تا مطب متخصص رادیولوژی در خرم‌آباد فعال هستند که دارای دستگاه سونوگرافی هستند که در مجموع ۱۷ دستگاه فعال هستند.

نیکبخت با بیان اینکه دو نوع تعرفه خصوصی و دولتی برای سونوگرافی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: که تعرفه خصوصی گرانتر از دولتی است.

وی در خصوص مرکز بهداشت درمانی در هر محله گفت: قیمت زمین سرسام‌آور است و توان خرید زمین در همه محلات برای احداث مرکز بهداشت وجود ندارد و مجبوریم که به اجازه ساختمان‌هایی برای این موضوع اکتفا کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: در برخی محلات شهرها و روستاهای استان که امکان خرید زمین وجود دارد دانشگاه اقدام به ساخت خانه بهداشت و یا مرکز بهداشتی درمانی کرده است.

نیکبخت از اخذ مجوز ساخت دانشکده بهداشت در استان خبر داد و با بیان اینکه در سفر اخیر مسئولین اورژانس کشور به استان مصوب شد که یک ساختمان با زیربنای ۵۰۰۰متر مربع برای اورژانس استان در نظر گرفته شود، اظهارکرد: دو بیمارستان عمده ۲۵۰ تختخوابی در دورود و کوهدشت در دست اجراست.

وی افزود:  تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از محل بانک‌های استان و با حمایت استاندار لرستان برای این دو بیمارستان تامین شده است و از محل توازن نیز ۱۰ میلیارد تومان به هر کدام از این بیمارستان‌ها  اختصاص یافته است.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.