تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۹ خانه جوان در لرستان ساخته شده است

  • کد خبر : 119085
  • 25 اسفند 1399 - 9:23

حشمت‌الله امان‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر یک خانه جوان در شهرستان خرم‌آباد داریم که در حال فعالیت است. وی ادامه داد: این خانه به صورت استیجاری است و ماهیانه اجاره آن را پرداخت می‌کنیم. این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی، کلاس‌های مهارتی و جلسات ویژه سازمان‌های مردم نهاد در این […]

حشمت‌الله امان‌الهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر یک خانه جوان در شهرستان خرم‌آباد داریم که در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: این خانه به صورت استیجاری است و ماهیانه اجاره آن را پرداخت می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی، کلاس‌های مهارتی و جلسات ویژه سازمان‌های مردم نهاد در این خانه در حال برگزاری هست.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: اخیرا موفق شده‌ایم یک خانه جوان در الیگودرز راه‌اندازی کنیم و بنا داریم در اولین فرصت این خانه را تجهیز کرده و سازمان‌های مردم نهاد در الیگودرز برای برنامه‌های آموزشی و مهارتی از آن استفاده خواهند کرد.

امان‌الهی اضافه کرد: در سال‌های گذشته بعد از ادغام اداره تربیت بدنی و امور جوانان ۹ خانه جوان در شهرستان‌های مختلف ساخته شده بود.

وی افزود: در همان اوایل بایستی خانه‌های جوان به بخش ورزش و جوانان انتقال پیدا کند ولی هنوز انتقال پیدا نکرده است و در اختیار برخی از دستگاه‌ها قرار دارند.

امان‌الهی بیان کرد: پیگیری خواهیم بود تا بتوانیم تعدادی از این خانه‌ها را پس بگیریم و در شهرستان‌ها در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: خانه جوان از نیازهای ضروری سازمان‌های مردم نهاد است که برای برنامه‌های خود خانه جوان داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.