تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد تسهیلات به کلیه زیر بخش‌های کشاورزی لرستان

  • کد خبر : 119133
  • 27 اسفند 1399 - 7:54

اسفندیار حسنی مقدم ۲۶ اسفندماه، اظهار کرد: در جریان سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ خسارات زیادی به بخش کشاورزی لرستان وارد شد که به‌منظور بازتوانی بهره‌برداران بیش از ۵۵۰ میلیون تومان به بخش کشاورزی اعتبار تزریق شد. وی سهم لرستان در قالب کشاورز کارت را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان […]

اسفندیار حسنی مقدم ۲۶ اسفندماه، اظهار کرد: در جریان سیل ویرانگر سال ۱۳۹۸ خسارات زیادی به بخش کشاورزی لرستان وارد شد که به‌منظور بازتوانی بهره‌برداران بیش از ۵۵۰ میلیون تومان به بخش کشاورزی اعتبار تزریق شد.

وی سهم لرستان در قالب کشاورز کارت را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان معادل ۵۶ درصد این اعتبار جذب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: از برنامه‌های بسیار مهم حوزه کشاورزی در سال جاری طرح یکپارچه‌سازی اطلاعات کشاورزی سیاک بوده که این امر در استان به‌خوبی در حال انجام است و تاکنون نقشه ۷۴۴ هزار قطعه ترسیم شده و اطلاعات توصیفی ۵۶ هزار قطعه بارگذاری شده است به‌طوری‌که بر اساس ارزیابی به عمل‌آمده، لرستان مقام نخست اجرای این طرح را تاکنون کسب کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.