تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فضای شهر خرم‌آباد برای استقبال از نوروز مطلوب نیست

  • کد خبر : 119154
  • 28 اسفند 1399 - 9:48

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از  ایرنا زهرا نظری روز پنجشنبه در جلسه فوق‌العاده شورا با انتقاد از وضع مبلمان و زیباسازی شهری گفت: هرچند مرکز لرستان با توجه به شرایط سخت کرونایی، نوروز ۱۴۰۰ میزبان میهمانان و مسافران نیست اما شاداب سازی شهر یک ضرورت است. وی بیان کرد: استفاده از موسیقی محلی و ایرانی در ایام نوروز برای […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از  ایرنا زهرا نظری روز پنجشنبه در جلسه فوق‌العاده شورا با انتقاد از وضع مبلمان و زیباسازی شهری گفت: هرچند مرکز لرستان با توجه به شرایط سخت کرونایی، نوروز ۱۴۰۰ میزبان میهمانان و مسافران نیست اما شاداب سازی شهر یک ضرورت است.

وی بیان کرد: استفاده از موسیقی محلی و ایرانی در ایام نوروز برای کاهش افسردگی و خستگی ناشی از شرایط کرونایی تاحدودی در ایجاد فضای شاد سال نو موثر است که شهرداری باید در زمان باقیمانده، از همه توان خود برای ایجاد تغییر و تحول در فضای شهری استفاده کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر پرداخت مطالبات کارگران شهرداری است عنوان کرد: پرداخت چهارماه حقوق معوق این نیروها تصویب شده و باید اجرا شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.