تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

محرومان مناطق حاشیه نشین خرم‌آباد نیازمند اشتغال پایدار هستند

  • کد خبر : 119167
  • 29 اسفند 1399 - 9:24

یاسر بسطامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به همگام‌سازی، ایجاد وحدت و همچنین بیش از پیش استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برطرف کردن مشکلات در جامعه تاکید داشتند. وی گفت: در ۲ سال اخیر بویژه امسال حوادثی مانند سیل و کرونا مشکلاتی را برای مردم […]

یاسر بسطامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به همگام‌سازی، ایجاد وحدت و همچنین بیش از پیش استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برطرف کردن مشکلات در جامعه تاکید داشتند.

وی گفت: در ۲ سال اخیر بویژه امسال حوادثی مانند سیل و کرونا مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد که تلاش شبانه‌روزی نیروهای جهادی برای برطرف کردن دغدغه های مردم ستودنی است.

وی ادامه داد: افراد توانمند با فعالیت های مختلف گرد هم آمده و با مکاتبات اداری امیدواریم دستگاه های اجرایی اطلاعاتی از سازمان های مردم نهاد را کسب کنیم و معرفی‌ فعالان در برطرف کردن دغدغه های مردم در زمان کرونا همچنین معرفی نفرات برای حضور در مجمع، همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: دبیران برخی از شهرستان‌ها پیشنهاد شده و در انتظار ابلاغ حکم آنان هستیم و شورای مرکزی متشکل از سازمان های مردم نهاد ایجاد خواهد شد.

بسطامی ادامه داد: وحدت رویه بین سازمان های مردم نهاد برای اقدامات لازم باید صورت گیرد که در یک منطقه فعالیت‌های مشترک انجام نشود و در این راستا نیازمند تعریف اقدامات هستیم.

وی افزود: ظرفیت شهرستان باید شناسایی شود و در قالب مسئولیت به کمیته ها اقدامات لازم صورت گیرد، دستگاه های دولتی در این راستا همکاری لازم را با مجموعه داشته باشند چرا که مردم برای این انقلاب زحمت کشیده و خون دادند و باید اکنون نیازمندان را بدون هرگونه تفکر جناحی کمک کنیم.

وی اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف به افراد بزهکار در مناطق حاشیه نشین کمک خواهند کرد و بدون هرگونه تفکر جناحی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

بسطامی گفت: در دوران کرونا اقدامات مفیدی انجام شد اما برای اینکه اقدامات مغفول نماند و یا موازی صورت نگیرد نیازمند شناسایی ظرفیت ها هستیم تا فعالیت ها به صورت مطلوب انجام شود.

وی ادامه داد: با اهدای بسته های حمایتی به افراد نیازمند در مواقعی فرهنگ فقر را ترویج داده‌ایم، اما برخی خانواده‌ها نیازمند حمایت بودند و برخی دیگر انتظار داشتند که همواره این کمک ها را دریافت کنند، باید در این راستا اشتغال زایی صورت گیرد تا این فرهنگ اشتباه از بین رود.

وی افزود: شورای محلات راه اندازی می شود و کارگاه های کوچک تولیدی در مناطق حاشیه نشین حمایت خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.