تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان تهاتر در لرستان صورت گرفته است

  • کد خبر : 119170
  • 29 اسفند 1399 - 11:23

دکتر سیدموسی خادمی ۲۸ اسفندماه در بازدید از خزانه معین استان اظهار کرد: مجموعه اقتصاد و دارایی استان طی چند سال اخیر در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری بسیار فعال‌تر شده و با وظایف جدید تعریف شده، نقش پررنگ‌تری در معادلات اقتصادی استان ایفا می‌کند. وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد و دارایی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور است، گفت: ضرورت […]

دکتر سیدموسی خادمی ۲۸ اسفندماه در بازدید از خزانه معین استان اظهار کرد: مجموعه اقتصاد و دارایی استان طی چند سال اخیر در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری بسیار فعال‌تر شده و با وظایف جدید تعریف شده، نقش پررنگ‌تری در معادلات اقتصادی استان ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد و دارایی از مهمترین وزارتخانه‌های کشور است، گفت: ضرورت دارد اداره کل زیرمجموعه آن در استان بسیار موثر و تاثیرگذار در عوامل توسعه باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در بحث تهاتر کارهای بزرگی در استان انجام پذیرفته و رقمی بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان تهاتر صورت گرفته است، بیان کرد: این درحالیست که تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان از جمع اعتبارات استانی نیز وارد لرستان شده است.

خادمی تصریح کرد: در واقع رقمی معادل ۷۰ درصد اعتبارات تخصیصی در کل حوزه‌ها به وسیله تهاتر و در یک اقدام رقابتی انجام گرفته که یک کار ارزشمند و قابل تقدیر در استان است.

وی ادامه داد: در حوزه درآمدها نیز علیرغم آنکه لرستان یک استان کمتر توسعه یافته است، سهم درآمدی بالایی تاکنون محقق شده که از تلاش مسئولین ذیربط در این زمینه حکایت دارد.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: در حوزه صادرات با وجود شیوع گسترده کرونا در کشور، می‌توان گفت لرستان عملکرد قابل قبولی داشته که در این شرایط یک موضوع بسیار مهم است.

انتهای پیام
 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.