تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ابتلای ۲۵۱ مورد جدید به کرونا ویروس و دو فوتی در لرستان

  • کد خبر : 119171
  • 29 اسفند 1399 - 14:12

مریم کوشکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز بیست وهفتم اسفندماه ۲۴۴ هزار و ۹۸۲ نمونه تست ارسالی انجام شده است. وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۲۱۳ نمونه تست جواب داده شده که ۷۱ هزار و ۲۳۲ نمونه تست مثبت بوده است. […]

مریم کوشکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز بیست وهفتم اسفندماه ۲۴۴ هزار و ۹۸۲ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۲۱۳ نمونه تست جواب داده شده که ۷۱ هزار و ۲۳۲ نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس ۱۳۶۵ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کوشکی یادآور شد: افزایش موارد ابتلا و بستری در استان و دید و بازدید نوروزی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنگ خطر جدی خیز کروناست.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: میزان موارد بستری و مشکوک در بیمارستان‌های استان ۱۸۱ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست داریم از سفر به استان‌ها و شهرهای نارنجی و قرمز اجتناب کنند، تأکید کرد: شهروندان لرستانی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صورت داشتن هرگونه علائم سرماخوردگی برای انجام نمونه‌گیری به مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایسنا، بر اساس آمار روزهای بیست و ششم و بیست وهفتم اسفندماه ۲۵۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس و دو فوتی گزارش شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.