تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

۲۸۲ مسافر نوروزی در لرستان اقامت کردند

  • کد خبر : 119175
  • 30 اسفند 1399 - 7:22

“اسکندر فلاح وند” روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار داشت: در استان لرستان ۲ شهرستان دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به […]

“اسکندر فلاح وند” روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار داشت: در استان لرستان ۲ شهرستان دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به این ۲ شهر مراجعه کنند.

فلاح وند گفت: در سطح استان لرستان ۲۶ هتل ، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر، هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزارو۲۸۵ تخت وجود دارد. 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب هستند و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند. 

فلاح وند به نظارت سختگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مسافران اشاره کرد و افزود: ورود مسافران به شهرهای بلامانع باید از قبل رزرو شده باشد، زیرا هر مکانی که مسافر از آن استفاده کرده تا ۲۴ ساعت قابل استفاده نیست و حتماً باید نکات بهداشتی در این زمینه رعایت شوند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.