تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

احداث ۴۰ سایت جدید در لرستان

  • کد خبر : 119179
  • 30 اسفند 1399 - 9:50

نبی‌اله شمسی‌فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این‌که در این برهه زمانی که ویروس کرونا در کشور و دنیا شیوع پیدا کرده نقش تلفن همراه در اتصال دانش‌آموزان ودانشجویان و حوزویون در تشکیل کلاس در فضای مجازی را همه دیدند، اظهار کرد: برای ایجاد سایت‌های جدید و ارتقاء تکنولوژی دو برنامه‌ریزی داریم. […]

نبی‌اله شمسی‌فر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این‌که در این برهه زمانی که ویروس کرونا در کشور و دنیا شیوع پیدا کرده نقش تلفن همراه در اتصال دانش‌آموزان ودانشجویان و حوزویون در تشکیل کلاس در فضای مجازی را همه دیدند، اظهار کرد: برای ایجاد سایت‌های جدید و ارتقاء تکنولوژی دو برنامه‌ریزی داریم.

وی با اشاره به این‌که همراه اول یک شرکت مستقل بزرگ است که ما در استان‌ها تقریباً به‌عنوان پیمانکار آن‌ها عمل می‌کنیم، عنوان کرد: تا الان شرکت همراه اول خیلی استان‌ها و شهرستان‌ها را در تصمیمات خود در زمینه نصب دکل‌های مخابراتی دخالت نمی‌داد اما در حال حاضر این روینه تغییر کرده‌است.

شمسی‌فر با اشاره به این‌که اخیراً یک برنامه‌ریزی انجام شده و مجوز ایجاد نزدیک ۴۰ سایت جدید را به استان اختصاص دادند که در شهرستان کوهدشت برای پوشش روستای طرهان شرقی، پشت تنگ پایین، رحیم‌خان، صیدرضا، ملک علی  و چند روستای دیگر، سایت تخصیص دادند و در حوزه درب گنبد و بلوران ی سایت و روستای خیران دره نیز یک سایت تخصیص داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت سایت‌های باباگردالی و آب باریک را تمام کردیم و سایت چنار در حال احداث است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: همچنین سایت نیله سادات را در شهرستان کوهدشت در دست اقدام داریم، مقداری مشکلات جاده دسترسی و برق دارد که در صدد حل آن‌ها هستیم.

شمسی‌فر با بیان این‌که کار سایت تنگ ریکا و تنگ رژی تمام و به بهره برداری رسیده، ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم سهم ایجاد سایت‌های جدید را برای شهرستان کوهدشت در برنامه‌های سیار ببینیم و دو سایت شهری برای پوشش نقاط جدیدالاحداث در این شهرستان در نظر گرفتیم که بتوانیم پوشش کامل و جامعی را داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119179

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.