تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

سالی که با خبر شهادت فرزند تحویل شد

  • کد خبر : 119181
  • 30 اسفند 1399 - 12:26

حجت‌الاسلام روح‌الله دریکوند، پژوهشگر حوزه علمیه قم، روح‌الله طالبوند، خیر و نیکوکار لرستانی، صمد زارعی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی منطقه ماسور، حسین موحدی و امین زینی‌وند از فعالان فرهنگی و اجتماعی، مقارن با چهل‌ویکمین سالگرد شهادت  «عصمت‌الله بازگیر» با حضور در منزل این شهید والامقام در روستای ده‌محسن، با خانواده وی دیدار و […]

حجت‌الاسلام روح‌الله دریکوند، پژوهشگر حوزه علمیه قم، روح‌الله طالبوند، خیر و نیکوکار لرستانی، صمد زارعی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی منطقه ماسور، حسین موحدی و امین زینی‌وند از فعالان فرهنگی و اجتماعی، مقارن با چهل‌ویکمین سالگرد شهادت  «عصمت‌الله بازگیر» با حضور در منزل این شهید والامقام در روستای ده‌محسن، با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام روح‌الله دریکوند، پژوهشگر حوزه علمیه قم در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا از تمام جاذبه‌های نفس خود عبور کردند و پست، مقام، جایگاه و ریاست آنان را متزلزل نکرد، ادامه داد: هیچ پست و مقامی سردار سلیمانی را متزلزل نکرد و خدا او را محبوب دل‌ها کرد.

پژوهشگر حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شهدا جایگاه والایی دارند و دیدار با خانواده شهید، فرصتی برای جلا دادن روح و قرار گرفتن در مسیر شهداست، تصریح کرد: اگر امروز در نهایت آرامش و امنیت هستیم و شب عید را با آرامش سپری می‌کنیم به برکت رشادت و ایثار شهداست.

حجت‌الاسلام دریکوند با یادآوری اینکه نهال انقلاب با خون شهدا بارور شد و امروز تمام دنیا به اقتدار نظام اسلامی ایران اذعان دارند، بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به مشکلات خانواده شهدا تأکید کرد.

صیدمحمد بازگیر، عموی شهید عصمت‌الله بازگیر نیز در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های این شهید گرانقدر، گفت: مهمترین ویژگی شهید عصمت‌الله بازگیر فروتنی و احترام به والدین بود کمااینکه این شهید همواره در امورات زندگی به پدر و مادر خود کمک می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید بازگیر بدون اطلاع پدر و مادر عازم جبهه شد، ادامه داد: دو ساعت قبل از تحویل سال ۱۳۶۰ خبر شهادت وی را به خانواده رساندند و روز عید تشییع شد.

عموی این شهید ادامه داد: شهید بازگیر در سن ۲۱ سالگی در حالی‌ که در آستانه ازدواج بود در منطقه سر پل ‌ذهاب کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=119181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.