تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۳ شهرستان از لرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند / کاندیداهای انتخابات شورا از هر گونه تجمع پرهیز کنند

  • کد خبر : 121596
  • 22 خرداد 1400 - 14:25

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی روز شنبه در حاشیه  جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده بود ،اظهارکرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی روز شنبه در حاشیه  جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده بود ،اظهارکرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به لحاظ بیماری قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است .

اوافزود: طبق آخرین گزارشات از طرف ستاد ملی، شهرستانهای سلسله، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان الزامی است .

ثمینی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ،تصریح کرد: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد .

معاون استاندار لرستان بیان کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل های اعلام شده می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از هر گونه تجمع به ویژه در اماکن سربسته پرهیز شود .

ثمینی گفت: تصمیم گیری در خصوص نحوه نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در سطح کشور با هدف حمایت از مستأجران و اقشار آسیب‌پذیر از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که به آن پرداخته شد .

اوبا تاکید بر لازم الاجرا بودن این مصوبه، عنوان کرد: براساس این تصمیم افزایش اجاره بهای مسکن بر طبق مصوبه سال گذشته و نهایتاً در تهران با ۲۵ درصد، کلانشهر ها ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور ۱۵ درصد برای سال جاری خواهد بود .

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.