تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

جریمه ۵۶ میلیاردی یک قاچاقچی نهاده‌های دامی

  • کد خبر : 121602
  • 22 خرداد 1400 - 19:12

حمید القاصی‌مهر اظهار کرد: با توجه به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از سربازان گمنام امام زمان(عج)، برابر با اقدامات و تحقیقات به عمل آمده از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مشخص شد که یک شرکت مقدار ۲۲۴ هزار و ۷۷۰ کیلوگرم کنجاله سویا را بدون مجوز در بازار آزاد به فروش رسانده است. […]

حمید القاصی‌مهر اظهار کرد: با توجه به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از سربازان گمنام امام زمان(عج)، برابر با اقدامات و تحقیقات به عمل آمده از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان مشخص شد که یک شرکت مقدار ۲۲۴ هزار و ۷۷۰ کیلوگرم کنجاله سویا را بدون مجوز در بازار آزاد به فروش رسانده است.

وی افزود: پس از صورتجلسه، پرونده تشکیل شده جهت بررسی لازم و رسیدگی  به تعزیرات حکومتی لرستان ارسال و به شعبه چهارم بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد ارجاع داده شد.

القاصی‌مهر افزود: شعبه با بررسی پرونده و گزارش اداره‌کل اطلاعات و گزارش سازمان صنعت معدن و تجارت استان و اظهارات متهم و اخذ آخرین دفاعیات و عجز از ارائه اسناد و مدارک مثبته، مداقه در اوراق و محتویات پرونده و جری تشریفات قانونی و سایر قرائن و امارات موجود بزه انتسابی را به متهم محرز و مسلم دانسته و نامبرده را به پرداخت ۵۶ میلیارد ریال جزای نقدی  در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: رای صادره مورد تأیید شعبه تجدید نظر قرار گرفته و در اجرای احکام  در حال اجراست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.