تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

حضور مردم در انتخابات فراتر از تصور است

  • کد خبر : 121742
  • 28 خرداد 1400 - 14:00

سید موسی خادمی امروز ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همان‌طور که انتظار می‌رفت و حتی بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردیم مردم از این انتخابات استقبال کردند و حضور پرشوری از ساعات اولیه شاهد هستیم. وی با بیان اینکه ۵۳ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند، تصریح کرد: رسانه نیز […]

سید موسی خادمی امروز ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همان‌طور که انتظار می‌رفت و حتی بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردیم مردم از این انتخابات استقبال کردند و حضور پرشوری از ساعات اولیه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۳ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند، تصریح کرد: رسانه نیز به‌خوبی خبر انتخابات را پوشش می‌دهند و قطعاً بخشی از این حضور نیز به خاطر آگاهی بخشی و روشنگری‌ها در حوزه رسانه هستند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انتخابات در لرستان روال خوبی دارد از ابتدای شروع انتخابات به دلیل برخی مشکلات در ساعت اولیه اختلالاتی به وجود آمد که به‌سرعت این اشکالات رفع شده است و تمام شعب مشغول به کار هستند و فرایند رأی‌گیری به‌خوبی در حال انجام است.

خادمی اضافه کرد: مردم هم حضور پیدا کنند و هم خوب حضور پیدا کنند و از لحاظ کنترل بحث‌های بهداشتی مسائل و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: سلامت مردم همچنان برای ما مهم است و تمهیدات لازم در شعب اندیشیده شده اما خود مردم نیز باید رعایت کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: افراد قبل از حضور در شعب کد کاندیداها را یادداشت کنند و افراد بی‌سواد افراد مورد اعتماد خود را همراه ببرند.

خادمی اظهار کرد: نامزدها نیز تلاش خود را کرده اما تکلیف خود را انجام داده‌اند و باید منتظر بمانند تا نتایج اعلام شود و هواداران نیز دیگر کار تبلیغات را انجام ندهند و جلوی شعب تجمع نکنند.

وی با بیان اینکه اگر نامزدی نظری دارد به روش قانونی اقدام کند چون اجازه بی‌نظمی را نخواهیم داد، افزود: اگر کسی قوانین را رعایت نکند حتی اگر رأی هم بیاورد بر اساس قانون، می‌توان آن‌ها را از طریق هیات حل اختلاف از عضویت محروم کرد بنابراین اگر امروز و روزهای آینده کار غیرقانونی انجام دهند در تائید نهایی آن‌ها از طریق شورای حل اختلاف مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.