تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ایجاد ۷۳ فروشگاه مجازی برای متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان 

  • کد خبر : 121800
  • 26 خرداد 1400 - 13:04

  مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان از ایجاد ۷۳ فروشگاه مجازی برای متقاضیان این طرح خبر داد. رحیم بیرانوند در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: مشاغل خانگی تعریف شده در لرستان در رشته‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی و رشته‌های فرهنگی و هنری دسته‌بندی می‌شوند […]

 

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان از ایجاد ۷۳ فروشگاه مجازی برای متقاضیان این طرح خبر داد.
رحیم بیرانوند در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: مشاغل خانگی تعریف شده در لرستان در رشته‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی و رشته‌های فرهنگی و هنری دسته‌بندی می‌شوند و ۱۷ رشته را دربرمی‌گیرد.
وی ادامه داد: مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار و توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است.
بیرانوند خاطر نشان کرد: این طرح در سه فاز شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و اتصال به بازار انجام می‌شود که وظیفه مطالعات فاز اول طرح (شامل نیازسنجی، مزیت‌سنجی و ظرفیت‌سنجی مشاغل خانگی) به جهاد دانشگاهی محول شد. در عین حال این نهاد پس از ثبت نام متقاضیان، مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد.
معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان یادآور شد: ضمنا جهاد دانشگاهی با استفاده از شبکه کارشناسان، مشاوران و تسهیلگران خود دراستان در نظر دارد نقش و جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد لرستان را توسعه دهد.
وی افزود: تاکنون ۱۷۰۰ متقاضی در طرح مشاغل خانگی استان ثبت نام کرده اند.
بیرانوند خاطر نشان کرد: تاکنون ۷۳ فروشگاه مجازی برای پیشرانان این طرح در فروشگاه های چیگل، پی میشه و ابلیکیشن کاربن ایجاد شده است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.