تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سردار الهی : جریان بچه دزدی در خرم آباد واقعیت ندارد/ با عاملان ایجاد شایعه بچه دزدی در لرستان برخورد می شود

  • کد خبر : 121845
  • 25 خرداد 1400 - 22:35

فرمانده انتظامی لرستان از برخورد با عاملان ایجاد شایعه بچه دزدی در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ؛ تحلیلی میرملاس ، سردار یحیی الهی در نشست با خبرنگاران لرستان با اشاره به اینکه امنیت مطالبه مشترک نیروی انتظامی و رسانه است و تعامل دوسویه آنها به ایجاد احساس امنیت در جامعه کمک […]

فرمانده انتظامی لرستان از برخورد با عاملان ایجاد شایعه بچه دزدی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ؛ تحلیلی میرملاس ، سردار یحیی الهی در نشست با خبرنگاران لرستان با اشاره به اینکه امنیت مطالبه مشترک نیروی انتظامی و رسانه است و تعامل دوسویه آنها به ایجاد احساس امنیت در جامعه کمک می کند، افزود: انتقال آرامش و احساس امنیت به جامعه با تکیه بر تعامل بین رسانه و پلیس امکانپذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بتا اشاره به اینکه رسانه‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه ایفا می‌کنند، افزود: این مهم با افزایش همکاری پلیس و خبرنگاران برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه اشاره به وضعیت معتادان متجاهر در استان داشت و داد: وظیفه نیروی انتظامی جمع آوری معتادان متجاهر است، ما توانایی این را داریم که تمامی این افراد را ظرف یک هفته جمع کنیم اما نکته حائز اهمیت پس از جمع آوری نگه داری انهاست که دستگاه های متولی باید به وظیفه خود عمل کنند.

الهی عنوان کرد: در مورد ایجاد امنیت کامل در آزادراه دو طرح در دستور کار داریم که امیدواریم امسال عملیاتی و اجرایی شوند تا آن زمان نیز گشت های پلیس به صورت مستمر مراقبت های لازم را انجام می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برخورد با عاملان ایجاد شایعه بچه دزدی در لرستان نیز توضیح داد و افزود: خبر منتشر شده در خصوص فعالیت تیمی از افغانستان و پاکستان در لرستان که بچه‌ها را می‌دزدند، شایعه‌ای بیش نبود و همین جو ها منجر به ایجاد احساس عدم امنیت در جامعه می‌شود و پلیس با عاملان آن نیز برخورد لازم را انجام داد و ۱۰۰ درصد این موضوع تکذیب می شود.

سردار الهی ادامه داد: با توجه به نرخ بالای بیکاری همواره در بحث جذب نیروی کار جوانان در نیروی انتظامی نیز سهم لرستان بیش از استانها خواهد بود و این مساله فارغ از مبحث اشتغال گواه غیرت و ولایی بودن جوانان عزیز ماست که برای حفاظت و حراست از کشور و ثبات امنیت در جامعه هر خطری را جان می‌خرند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.