تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

حمایت فعالان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی لرستان از دکتر فرهاد زیویار

  • کد خبر : 124941
  • 05 مهر 1400 - 23:52

پایگاه خبری میرملاس ؛ لرستان اگر قرار است در مسیر تغییر و تحول همه جانبه و موثر قرار گیرد این خواسته به حق مردم میسر نمی شود مگر با بهره گیری افراد نخبه و مطلع با شناخت جامع از وضعیت ناامیدکننده امروز و بهره مندی از افراد توانمند و متخصص و راهگشای بومی آنهم در […]

پایگاه خبری میرملاس ؛

لرستان اگر قرار است در مسیر تغییر و تحول همه جانبه و موثر قرار گیرد این خواسته به حق مردم میسر نمی شود مگر با بهره گیری افراد نخبه و مطلع با شناخت جامع از وضعیت ناامیدکننده امروز و بهره مندی از افراد توانمند و متخصص و راهگشای بومی آنهم در سایه برخورداری از حمایت حداکثری مردم که بتوانند راههای برون رفت از شرایط موجود را تا تحقق شرایط مطلوب پیدا کرده و اجرایی نمایند.

طبیعی ست در این مسیر افراد و اشخاص متعدد و مختلفی برای تصدی مسئولیت عالی استان مظلوم لرستان در دولت مردمی جناب دکتر رئیسی مطرح خواهند شد .لذا رفتار مومنانه و متمدنانه اقتضا میکند که در بررسی احوال و اشخاص کاندیدای این مسئولیت حساس و خطیر به دور از واکنشهای احساسی و سلیقه ای و با رعایت انصاف، جوانمردی و اخلاق پاسدار سلامت قلم و بیان خود باشیم تا خدایی نکرده مرتکب برادر کشی و خودزنی نشویم.

یکی دو روز اخیر البته با جدیتی بیشتر از قبل در محافل انقلابی و فضای مجازی نام یکی از فرزندان نخبه و گرانمایه ی لرستان در سطح ملی«جناب استاد دکتر فرهاد زیویار»برای سکانداری کشتی طوفان زده ی استانداری لرستان برده شدکه جای خوشبختی است که بالاخره دولت مردمی به نخبگان و فرهیختگان بومی استان توجه شایسته معطوف داشته است . طبیعی ست در این میان عده ای موافق و عده‌ای دیگر مخالف این انتخاب باشند اما به هوش باشیم و بیدار که این موافقت ها و مخالفتها ما را از جاده و مسیر اخلاق و انصاف و ادب که جانمایه اصلی و حقیقی فرهنگ و تشخص فردی و اجتماعی هر جامعه ی در حال رشد و توسعه است منحرف نکند.و اما چند نکته ای در خصوص برادر فرهیخته و انقلابیمان جناب دکتر فرهاد زیویار :

*روحیه انقلابی ، جهادی و سازش ناپذیری با مفسدین و منافقین و منحرفین. حتما همه ی عاشقان حقیقی انقلاب اسلامی نقش موثر ایشان در افشا و رفع فتنه ی مشایی و بقایی در دولت دوم آقای احمدی‌نژاد و حریت و رشادت ایشان در دفاع از ولایت فقیه را بیاد دارند .

* رویکرد علمی و نقادی و انتقاد پذیری ایشان در مجامع علمی کشور زبانزد خاص و عام است،وی علیرغم اینکه یکی از چهره‌های موجه و اصیل و درخشان در بین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران میباشند اما رفتار ساده و بی تکلف ایشان در اوج برخورداری از جامعیت علمی و معرفتی جناب دکتر زیویار را در منظر خلق ا… بسیار مردمی و متین ساخته است.

*اشراف بسیط و جامع و کامل وی بر جریان های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی کشور در کنار ارتباط مداوم و موثر با اشخاص و مراکز تصمیم‌گیری در سطح کلان کشور از وی شخصیتی چند وجهی ، ذالفنون و قابل اعتماد و اعتنا و تاثیر گذار ساخته است.

برخی جناب دکتر فرهاد زیویار را فاقد سابقه ی اجرایی میدانند!! البته احتمالا دایره تعریف این همسنگران عزیز از اجرا و عملیات میباید بسیار تنگ ، شخصی و محدود بوده باشد که سوابق جناب دکتر زیویار را اجرایی نمیدانند و توقع دارند که فی‌المثل در کارنامه فعالیتهای اجرایی ایشان فرمانداری ، استانداری یا معاون وزیر و … باشد که البته اگر میداشت خیلی هم خوب بود ولی هر کس که حداقل شناختی از ساختار اجرایی کشور داشته باشد حتما خوب میداند که تصدی ادارات اجرایی حوزه ریاست جمهوری از حیث موقعیت اجرایی و سطح مدیریت و کار آمدی در حد وزارت به بالاست و فرد متصدی در این موقعیت ها باید بسیار کار امد و نخبه باشد که از پس تمشیت و مدیریت امور این ادارات بر آید.

بعنوان مثال ؛ معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری یا مدیرکل سیاسی و امنیتی ریاست جمهوری و همچنین دبیر کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت اگر اجرایی نیست پس چیست؟لذا ما جمعی از فعالان فرهنگی ، سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی استان ضمن دعوت همه دلسوزان انقلاب اسلامی به رعایت انصاف و اخلاق بدینوسیله از توجه دولت مردمی به ظرفیت های موجود و داخلی استان لرستان کمال سپاسگزاری داشته و حمایت همه جانبه خود را از احتمال انتخاب جناب دکتر فرهاد زیویار به عنوان استاندار لرستان اعلام میکنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=124941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.