تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

ثبت ۲۶۹۶ واقعه طلاق در لرستان

  • کد خبر : 127575
  • 06 دی 1400 - 1:04

  مدیرکل ثبت احوال لرستان از روند کاهشی آمار طلاق در هشت ماهه ابتدایی سال جاری در استان خبر داد. به گزارش میرملاس فریبرز امیری پریان، اظهار کرد: طی ۸ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۷ هزار و ۱۴۰ واقعه ولادت به ثبت رسیده که ۵۳ درصد پسر و ۴۷ درصد دختر بوده و از این […]

 

مدیرکل ثبت احوال لرستان از روند کاهشی آمار طلاق در هشت ماهه ابتدایی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس فریبرز امیری پریان، اظهار کرد: طی ۸ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۷ هزار و ۱۴۰ واقعه ولادت به ثبت رسیده که ۵۳ درصد پسر و ۴۷ درصد دختر بوده و از این تعداد ۶۷ درصد شهری و ۳۷ درصد روستایی بوده‌اند که از این تعداد  ۲۸۲ مورد دو قلو  ۹ مورد ۳ قلو و  یک مورد ۴ قلو به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: پنج نام اول به ترتیب فراوانی نام پسران آراد، حسین، امیرعلی، محمد و آریا و پنج نام اول به ترتیب فراوانی دختران رستا، فاطمه، آوا، هانا و آوین  و در رتبه‌بندی استان‌ها در کشور لرستان رتبه ۱۴ را به خود اختصاص داده است.

امیری‌پریان عنوان کرد: در بحث فوت در هشت ماهه اول سالجاری تعداد ۸۴۳۱ مورد فوت در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۶ و دو دهم درصد مرد، ۴۳ و هشت دهم درصد زن  و همچنین تعداد ۷۶ و دو دهم درصد شهری و ۲۳ و هشت دهم درصد روستایی بوده‌اند و رتبه استان در کشور ۲۰ است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان بیان کرد: در هشت ماهه اول سال جاری تعداد ۱۰ هزار و ۴۹۴ مورد ازدواج به ثبت رسیده که میانگین سن مردان ۲۸ و سه دهم درصد و میانگین سن زنان ۲۳ و یک دهم درصد و کشور در رتبه نهم کشور است.

وی در خصوص طلاق در هشت ماه اول سال ۱۴۰۰  بیان کرد: تعداد ۲۶۹۶ مورد واقعه طلاق ثبت شده که خوشبختانه استان روند کاهشی داشته و میانگین سن طلاق برای مردان ۳۶ و چهار دهم درصد و برای زنان ۳۱ و پنج دهم درصد بوده که رتبه استان درطول این مدت در کشور نیز ۱۴ است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=127575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.