تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با مدیران بانک ملت در تهران برگزار شد

  • کد خبر : 127841
  • 21 دی 1400 - 21:24

در ادامه پیگیری های تیم اقتصادی استانداری لرستان برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان، جلسه دکتر ابراهیمی معاون استاندار لرستان و مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استان با مدیران مجموعه بانک ملت به منظور تأمین اعتبار پروژه های اقتصادی استان، در تهران برگزار شد . به گزارش میرملاس ؛ […]

در ادامه پیگیری های تیم اقتصادی استانداری لرستان برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور محترم به استان، جلسه دکتر ابراهیمی معاون استاندار لرستان و مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری واشتغال استان با مدیران مجموعه بانک ملت به منظور تأمین اعتبار پروژه های اقتصادی استان، در تهران برگزار شد .

به گزارش میرملاس ؛ دکتر ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در این رابطه گفت: هدف از برگزاری جلسه با مدیران مجموعه بانک ملت پیگیری تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور محترم و تلاش برای تامین اعتبار پروژه های استان است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: در این جلسه پیگیری تامین مالی طرح های اقتصادی مهمی مانند لاستیک سازی خرم آباد، ماشین سازی لرستان و مینی پالایشگاه پلدختر با قائم مقام بانک ملت و با حضور سرمایه گذاران این پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

سیروس ابراهیمی ادامه داد: ضرورت تأمین منابع مالی اجرای طرح های مذکور که از مصوبات سفر به شمار می روند از مهمترین محورهای جلسه امروز بود که با عاملیت بانک ملت پیگیری شد و گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ها نیز ارائه گردید .

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته، موضوع مشارکت بانک ملت در تامین مالی این پروژه ها مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد مستندات و طرح های توجیهی برای تأمین اعتبار مورد نیاز توسط سرمایه گذاران به بانک عامل ارائه شود .

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: تکمیل و راه اندازی پروژه های اقتصادی استان مستلزم تامین اعتبار و جذب سرمایه است که پیگیری ها و انجام اقدامات برای مشارکت بانک ها در این رابطه صورت خواهد گرفت .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=127841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.