تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سرهنگ «نبی اله قاسمی» به عنوان فرمانده انتظامی خرم‌آباد معرفی شد

  • کد خبر : 128987
  • 01 اسفند 1400 - 12:40

  به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس  امروز یکشنبه در مراسمی با حضور سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان، فرماندار خرم آباد، اعضای شورای تأمین مرکز لرستان و نیروهای فرماندهی انتظامی خرم آباد، سرهنگ «نبی اله قاسمی» به عنوان فرمانده انتظامی خرم آباد معارفه شد. سرهنگ قاسمی با صدور حکمی از سوی سردار حسین اشتری […]

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس  امروز یکشنبه در مراسمی با حضور سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان، فرماندار خرم آباد، اعضای شورای تأمین مرکز لرستان و نیروهای فرماندهی انتظامی خرم آباد، سرهنگ «نبی اله قاسمی» به عنوان فرمانده انتظامی خرم آباد معارفه شد.

سرهنگ قاسمی با صدور حکمی از سوی سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده انتظامی خرم آباد منصوب شده است.

تلاش در جهت ارتقای سطح نظم و امنیت عمومی، برخورد قاطع با عاملان سرقت و عاملان بروز ناهنجاری‌های اجتماعی، صیانت از کارکنان و اهتمام به امر آموزش کارکنان از جمله ماموریت‌هایی است که از سوی فرمانده کل نیروی انتظامی کشور بر عهده فرمانده انتظامی خرم آباد گذاشته شده است و بر آنها تاکید شده است.

براساس این گزارش، پیش از این سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی خرم آباد که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=128987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.