تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

دستگیری عاملان شرارت توسط پلیس خرم آباد

  • کد خبر : 129156
  • 04 اسفند 1400 - 0:23

  فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ اراذل و اوباش و عامل شرارت در این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس ، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری با سلاح سرد توسط ۲ نفر شرور درسطح شهر خرم […]

 

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ اراذل و اوباش و عامل شرارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری با سلاح سرد توسط ۲ نفر شرور درسطح شهر خرم آباد که منجر به تخریب چندین خودرو شده بود، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد با حضور در محل ۲ نفر اراذل و اوباش و عامل شرارت را در حالی که قمه در دست داشتند به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می کنند که با هوشیاری و اقتدار پلیس دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می شوند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده سابقه دار هستند، گفت: عاملان شرارت همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، ضمن هشدار به افراد شرور، هنجارشکن و اراذل و اوباش که پلیس و دستگاه قضاء اجازه عرض اندام به آنان نخواهند داد، به شهروندان توصیه کرد به محض مشاهده اینگونه موارد مراتب را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.