تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
17

دستگیری ۳۸ سارق در خرم آباد

  • کد خبر : 129220
  • 05 اسفند 1400 - 14:27

  فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۳۸ سارق و کشف ۶۰ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس ، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در این باره بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در خرم آباد، تیم های ویژه پلیس این شهرستان بررسی موضوع را […]

 

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۳۸ سارق و کشف ۶۰ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در این باره بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در خرم آباد، تیم های ویژه پلیس این شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته و شباهت شگرد سارقان در تمامی سرقت ها موفق شدند در این ارتباط ۳۸ سارق را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان پس از شناسایی طی ۷۲ ساعت در چندین عملیات دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشودند و به ۶۰ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرخرم آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه چندین مالباخته در این خصوص شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ قاسمی در پایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس و دستگاه قضاء با قاطعیت تمام با آنان برخورد قانونی خواهند کرد به شهروندان توصیه کرد خدمتگذاران خود را در برخورد قاطع با مجرمان بیش از پیش یاری دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.