تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

توزیع مرغ منجمد در ۱۵ نقطه در مرکز لرستان

  • کد خبر : 129964
  • 01 فروردین 1401 - 12:25

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در ساعات پایانی سال با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۷ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب قرمز توزیع شده است، اظهار کرد: ۳۵۳ تن پرتقال و سیب هم در سردخانه‌ها موجود است و مشکلی برای تنظیم بازار نداریم. وی با بیان اینکه توزیع کالای دولتی برای تنظیم […]

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در ساعات پایانی سال با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۷ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب قرمز توزیع شده است، اظهار کرد: ۳۵۳ تن پرتقال و سیب هم در سردخانه‌ها موجود است و مشکلی برای تنظیم بازار نداریم.

وی با بیان اینکه توزیع کالای دولتی برای تنظیم بازار است نه اینکه دولت فروشنده باشد، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ظرف چهار روز گذشته نیز ۱۵۰۰ تن مرغ کشتار شده و اگر کمبودی مشاهده شده است با توزیع مرغ منجمد رفع کرده‌ایم.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به گران بودن گوشت قرمز و افزایش تقاضا برای خرید مرغ قرار است فردا در ۱۵ نقطه خرم‌آباد مرغ منجمد توزیع شود.

وی تاکید کرد: در تأمین مرغ گرم و مرغ منجمد مشکل خاصی نداریم.

معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برنج و شکر هم به اندازه کافی در انبارها موجود است، حتی برای تامین مایحتاج دیگر نیز با مشکلی مواجه نیستیم و ماشین‌های مخصوص سیب زمینی را با قیمت ۹ هزار تومان عرضه می‌کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: به دلیل خرید زیاد کالا ممکن است کمبودی هم داشته باشیم، خاطر نشان کرد: اما اجازه نمی‌دهیم این کمبودها خود را نشان دهد.

در این جلسه مهندس سید عماد شاهرخی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تعدادی از معاونین و مدیران ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان حضور داشتند و آخرین گزارش اقدامات انجام شده در زمینه تهیه کالاهای اساسی را ارائه دادند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.