تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

۱۸۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در لرستان شناسایی شد

  • کد خبر : 129978
  • 01 فروردین 1401 - 14:41

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز دوشنبه در حاشیه گشت نوروزی حفاظت از امور اراضی لرستان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۱ درصد پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز را نسبت به سال ۹۹ داشته‌ایم، گفت: سال گذشته ۱۸۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز دوشنبه در حاشیه گشت نوروزی حفاظت از امور اراضی لرستان با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ افزایش ۳۱ درصد پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز را نسبت به سال ۹۹ داشته‌ایم، گفت: سال گذشته ۱۸۴ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شد که از این تعداد توانستیم با حکم مراجع قضائی حدود ۱۹ هکتار را اعاده به وضع کنیم.

وی اظهار کرد: از ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲ اکیپ با ۵۰۰ نفر روز ماه کار حفاظت از ۷۸۰ هزار هکتار ارضی زراعی و باغی را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای هر گونه تغییر کاربری به مدیریت امور اراضی استان و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

شاهرخی ضمن تأکید بر مشارکت شهروندان در راستای حفاظت از اراضی استان، گفت: شهروندان از طریق سامانه ۱۳۱ هرگونه تغییر کاربری را اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.