تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

لزوم رونق اقتصاد فرهنگ و هنر/ ظرفیت‌های اشتغال آفرین تقویت می‌شود

  • کد خبر : 129980
  • 01 فروردین 1401 - 15:06

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی در پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت. در این پیام آمده است: ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی از این باد ار ممد خواهی، چراغ دل برافروزی نوروز، روز نو شدن است و بهار فصل رویش و بلوغ، و […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی در پیامی آغاز سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار ممد خواهی، چراغ دل برافروزی

نوروز، روز نو شدن است و بهار فصل رویش و بلوغ، و چه تقارنی از این بهتر که عید سعید باستانی از پس عید بزرگ نیمه شعبان فرا رسیده تا ایرانیان دل بسته به محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نوید بخش روزهای نو و بهاری دیگرگونه باشد.

سال ۱۴۰۰ با تمامی سختی‌ها، تلخی‌ها و محدودیت‌های ناشی از شیوع سویه های مختلف بیماری کرونا، سالی پربار برای فرهنگ و هنر لرستان بود که گواه آن برگزاری بیش از ۱۰ رویداد مهم ملی و منطقه‌ای در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی است.

فعالیت‌های که مهمترین دستاورد آن «تغییر نگاه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان» و باورمند شدن مسئولین کشوری و استانی به توانمندی و ظرفیت‌های ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی لرستان بود.

حال که سال نو با تدبیر ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان «تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، باید شاهد افزایش صد چندان فعالیت‌های صورت گرفته و حرکت در مسیر تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر به عنوان یک مطالبه و دغدغه ملی و استانی باشیم تا از این رهگذر علاوه بر تولید آثار فاخر فرهنگی، هنری و قرآنی با تکیه بر دانش نوین، زمینه‌های حمایت از مشاغل ایجاد شده و تقویت ظرفیت‌های اشتغال آفرین در عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنی لرستان فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.