تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

نواقص زیرساختی منطقه گردشگری «بیشه» در اسرع وقت رفع شود

  • کد خبر : 129982
  • 01 فروردین 1401 - 15:17

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، علی محمد دریکوند فرماندار شهرستان خرم آباد به همراه جمعی از مدیران این شهرستان از منطقه گردشگری بیشه بازدید کردند. در این بازدید که جمعی از اهالی روستای بیشه هم حضور داشتند، مسائل و مشکلات این منطقه گردشگری بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد. […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، علی محمد دریکوند فرماندار شهرستان خرم آباد به همراه جمعی از مدیران این شهرستان از منطقه گردشگری بیشه بازدید کردند.

در این بازدید که جمعی از اهالی روستای بیشه هم حضور داشتند، مسائل و مشکلات این منطقه گردشگری بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

فرماندار خرم آباد در حاشیه این بازدید مدیران و مسئولان دستگاه‌های مرتبط را ملزم به رفع نواقص منطقه گردشگری بیشه در اسرع وقت کرد.

نواقص زیرساختی منطقه گردشگری بیشه در اسرع وقت رفع شود

بنابراین گزارش، آبشار بیشه یکی از آبشارهای زیبای استان لرستان و ایران است. این آبشار در کنار راه‌آهن تهران – خوزستان و در نزدیکی ایستگاه «بیشه» قرارگرفته و از این‌رو هرساله پذیرای در ایام مختلف بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی از جای‌جای کشورمان است.

آبشار «بیشه» با چشم‌اندازی زیبا یکی از نادرترین و زیباترین آبشارهای استان لرستان است، ارتفاع آبشار ۴۸ متر تا نقطه برخورد با زمین است و ۱۰ متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار است و عرض تاج آبشار ۲۰ متر است.

در بالای آبشار، روبروی ایستگاه چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‌شود که از دل کوه می‌جوشند و زمزمه‌کنان از وسط ایستگاه قطار گذشته و آبشار «بیشه» را تشکیل می‌دهند.

هوای خنک و با طراوت، سرسبزی و شادابی کوه‌های بلند و دل‌نشین «بیشه» را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.