تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بازدید معاون استاندار از ورودی‌های خرم‌آباد و قلعه «فلک الافلاک»

  • کد خبر : 129986
  • 01 فروردین 1401 - 20:31

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، بهرام ستاری امروز دوشنبه در اولین روز از سال نو با حضور در پایگاه‌های اورژانس، پلیس راهنمایی و رانندگی و ایستگاه‌های هلال احمر مستقر در محدوده ورودی‌های خرم‌آباد بازدید کرد. ستاری، در جریان این بازدید ضمن تاکید بر تسهیل خدمت رسانی به مسافران نوروزی […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرنگار مهر، بهرام ستاری امروز دوشنبه در اولین روز از سال نو با حضور در پایگاه‌های اورژانس، پلیس راهنمایی و رانندگی و ایستگاه‌های هلال احمر مستقر در محدوده ورودی‌های خرم‌آباد بازدید کرد.

ستاری، در جریان این بازدید ضمن تاکید بر تسهیل خدمت رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت: با بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در تلاش هستیم تا تجربه اقامتی ایمن و همراه با سلامتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

بازدید معاون استاندار از ورودی‌های خرم‌آباد و قلعه «فلک الافلاک»

بازدید از غرفه‌های «بهار مالگه»

معاون سیاسی استاندار لرستان در ادامه با حضور در پارک شریعتی خرم‌آباد از غرفه‌های «بهار مالگه» و نحوه خدمات پایگاه‌های خدمات رسانی شهرداری بازدید کرد.

ستاری با حضور در غرفه‌های «بهار مالگه» از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی ستادهای شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان به مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی در این بازدید با گرفتن نظرات مسافران نوروزی بر لزوم نظافت شهری، مدیریت پسماند و ستادهای اسکان تاکید کرد.

بازدید معاون استاندار از ورودی‌های خرم‌آباد و قلعه «فلک الافلاک»

بازدید از قلعه «فلک الافلاک» و محل اسکان مسافران نوروزی

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حضور در قلعه «فلک‌الافلاک»، غرفه‌های صنایع دستی، فرهنگی و گردشگری بازدید کرد.

ستاری همچنین از ستاد اسکان دبیرستان «امیرکبیر» خرم‌آباد بازدید کرد و از نزدیک روند پذیرش، ثبت نام و اسکان مسافران نوروزی را بررسی کرد.

بازدید معاون استاندار از ورودی‌های خرم‌آباد و قلعه «فلک الافلاک»

وی در این بازدید بر ارائه خدمات بهتر و کاهش مشکلات پذیرش مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: تکریم مهمانان نوروزی اولویت ستادهای اسکان استان باشد تا خاطره‌ای خوش در سفر به استان چهار فصل لرستان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=129986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.